Med en elektronisk fakturaløsning fra NORRIQ får du en løsning, der både betaler sig - og som er til at betale!  

Elektronisk fakturahåndtering har traditionelt været forbeholdt store virksomheder, da løsningerne har været forholdsmæssige dyre. Nu tilbyder NORRIQ en elektronisk workflow-løsning, der kan skaleres efter behov. Det betyder, at du kan få en elektronisk workflow-løsning til Microsoft Dynamics NAV, der er fleksibel, hvad angår både pris og funktionalitet.

Få en løsning, der passer præcis til dine behov

Continia Document Capture er en løsning, der kan håndtere store som små mængder købsfakturaer og andre dokumenter i Microsoft Dynamics NAV. Løsningen udmærker sig blandt andet ved at kunne OCR-behandle, registrere og arkivere dokumenter direkte i Microsoft Dynamics NAV. Læs mere her.

Invoice Workflow fra Formula tilbyder et meget nuanceret faktura-workflow til de virksomheder, der stiller yderligere krav til detaljerede forretningsgange med henblik på at kunne fordele ansvaret for godkendelse og kontering af købsbilag. Læs mere her.

Nu er prisen ikke længere en undskyldning

Hør hvad Anders Rølling, ansvarlig for Invoice Workflow og Document Capture hos NORRIQ, siger om mulighederne ved den nye løsning. Læs mere her.

Elektronisk fakturahåndtering Workflow-løsning Continia Document Capture Invoice Workflow Like

NORRIQ

Your Business - Simplified

NORRIQ leverer løsninger inden for hele Microsofts produkt-palette med fokus på kundens behov for 360° it-løsninger. Vores 300 dedikerede og engagerede konsulenter har leveret ydelser og forretningsløsninger til mere end 10.000 kunder. NORRIQ er globalt set en af Microsofts vigtigste Business Partnere.

da-DK