Nu tilbyder NORRIQ en elektronisk workflow-løsning, der kan skaleres efter behov. Ved at kombinere to af de førende løsninger på markedet – Invoice Workflow og Document Capture - kan du få en elektronisk workflow-løsning til Microsoft Dynamics NAV, der er fleksibel, hvad angår både pris og funktionalitet.

Få en løsning, der passer præcis til dine behov

Invoice Workflow tilbyder et meget nuanceret faktura-workflow til de virksomheder, der stiller yderligere krav til detaljerede forretningsgange med henblik på at kunne fordele ansvaret for godkendelse. I Invoice Workflow kan man nemt lave et workflow for hver type godkendelsesproces. På den måde kan du følge en faktura fra person til person.

En nyhed er, at du nu også har fakturaerne inden for mobil rækkevidde. Med Invoice Workflow er dokumenter altid tilgængelig på din PC, Android-telefon/iPhone og iPad. Klik her og se mere.

Microsoft Dynamics NAV fakturahåndtering Document Capture Invoice Workflow Like

NORRIQ

Your Business - Simplified

NORRIQ leverer løsninger inden for hele Microsofts produkt-palette med fokus på kundens behov for 360° it-løsninger. Vores 300 dedikerede og engagerede konsulenter har leveret ydelser og forretningsløsninger til mere end 10.000 kunder. NORRIQ er globalt set en af Microsofts vigtigste Business Partnere.

da-DK