Virksomheden Evenex lancerer nu en helt ny og moderne EDI-løsning, der afløser deres tidligere EDI+ løsning til Microsoft Dynamics NAV. Løsningen retter sig mod eksisterende EDI+ kunder, der ønsker at opgradere, samt alle andre virksomheder, der ønsker at komme igang med digital udveksling af data og dokumenter med sine samarbejdspartnere – nemt, hurtigt og billigt.

Med den nye EDI-løsning fra Evenex bliver elektronisk data- og dokumentudveksling med virksomhedernes samarbejdspartner mere enkelt og økonomisk attraktivt, end det hidtil har været.

Som bruger af Microsoft Dynamics NAV er det ofte en udfordring, at virksomhedens samarbejdspartnere ikke anvender samme format. Men med den nye EDI-løsning fra Evenex bliver det nu nemt at kommunikere elektronisk med dine partnere i fremtiden.  Evenex tilbyder nu en EDI-løsning baseret på dit Microsoft Dynamics NAV XML-format, hvor dokumenter som ordre og faktura via Evenex konverteres og videresendes til partnernes specifikke format. Og vice versa.

Den digital dokumentudveksling foregår via Evenex’s EDI platform ”eBroker”, som er nyeste skud på stammen inden for digital dokumentudveksling. Løsningen er fuldt integreret med Dynamics NAV version 3.60 og nyere – og understøtter såvel den klassiske som rollebaserede klient. Konvertering af dokumenter er baseret på en række prækonfigurerede standarddokumenter bl.a. EDIFACT og OIOUBL.

Så glem alt om sindrige systemer og forskellige formater. Du beholder din egen standard og din egen digitale infrastruktur. Evenex’s nye EDI-løsning forbinder din nuværende Dynamics NAV løsning til dine forretningspartnere. Hvor som helst og uden omveje.

Masser af forretningsmæssige gevinster med den nye EDI-løsning til Microsoft Dynamics NAV

De fleste virksomheder kan opnå betydelige forretningsmæssige gevinster og øget konkurrencekraft ved digital samhandel med sine samarbejdspartnere. Hurtig implementering betyder fordele, der kan ses på bundlinjen og mærkes i dagligdagen:

  • Intet gebyr fra kunder på f. eks.manual håndtering af faktura
  • Slut med trivielt rutinearbejde og indtastningsfejl
  • Sparet tid via digitale processer
  • Minimering af porto og papirforbrug

Ønsker I at høre mere om mulighederne i den nye EDI-løsning til Dynamics NAV, er I meget velkomne til at kontakte kontakte NORRIQ eller Evenex for yderligere information:

NORRIQ: 70201212 eller mail info@norriq.dk
Evenex: Kristian Truesen, krt@evenex.com, +45 2363 7749

Microsoft Dynamics NAV EDI-løsning digital udveksling dokumentudveksling Like

NORRIQ

Your Business - Simplified

NORRIQ leverer løsninger inden for hele Microsofts produkt-palette med fokus på kundens behov for 360° it-løsninger. Vores 300 dedikerede og engagerede konsulenter har leveret ydelser og forretningsløsninger til mere end 10.000 kunder. NORRIQ er globalt set en af Microsofts vigtigste Business Partnere.

da-DK