Kom til gratis seminar og hør mere om, hvilken værdi Invoice Workflow kan skabe for din virksomhed.

Invoice Workflow løsningen er et add-on (tillægsløsning) til kreditormodulet i Microsoft Dynamics NAV. Med denne løsning opnås det optimale dokumentflow, da hele processen omkring behandlingen af købsbilag findes i et og samme system. Invoice Workflow løsningen håndterer digital arkivering af købsbilag, godkendelse og kontering af købsbilag, match mellem købsordrelinjer og købsfakturaer. Dertil kommer mulighederne for godkendelse, kontering og købsordreoprettelse via webklient eller Ipad.

Tidspunkt og program

Den 7. februar 2012, kl. 13.00 til 16.00

  • Kl. 13.00 Sandwichbuffet
  • Kl. 13.30 Hvordan kan Invoice Workflow skabe værdi for din virksomhed
  • Kl. 15.00 Pause – kaffe, te, vand, kage og frugt
  • Kl. 15.15 Invoice Workflow en værdiskabende løsning. Kunde præsentation
  • Kl. 15.30 Spørgsmål og evaluering

Arrangementet er gratis og afholdes på:

Nordatlantens Brygge
Strandgade 91
1401 København K.
Lokale: Olivin, 5 sal

Tilmelding

Tilmelding inden den 20. januar 2012 her. Klik for at tilmelde dig.

Invoice Workflow add-on tillægsløsning Microsoft Dynamics NAV Seminar Like

NORRIQ

Your Business - Simplified

NORRIQ leverer løsninger inden for hele Microsofts produkt-palette med fokus på kundens behov for 360° it-løsninger. Vores 300 dedikerede og engagerede konsulenter har leveret ydelser og forretningsløsninger til mere end 10.000 kunder. NORRIQ er globalt set en af Microsofts vigtigste Business Partnere.

da-DK