Microsoft frigiver primo december den seneste version af Dynamics C5 2010

I Dynamics C5 2010 implementeres en helt ny menu-struktur, som er den, der kendes fra Outlook. Der bliver også mulighed for at anvende en Quick-menu til de vigtigste daglige arbejdsopgaver. Udover den nye menu-struktur er der planlagt følgende nyheder:

  • Dokumenthåndtering

    • Print til PDF

    • E-mail PDF-dokumenter

    • Forbedret integration til Microsoft Office

  • Quick faktura

  • Hurtigsletning af kladdeposter

  • Simpel balanceudskrift

  • Simpel/avanceret finanskladde

  • Opdatering af projekt-rapporter

  • Fleksibel/redigerbar forfaldsdato på indkøbs- og salgsfaktura

  • Kopier/gentag felter i kladderne

  • Krak integration

    • Mere synligt og brugervenligt

    • Nemmere at aktivere abonnement

    • Finansielle informationer via Krak

  • Lønmodulet

    • Sprogstyring på lønsedler

    • Udbetaling af løn i fremmed valuta

    • E-Boks integration

    • Lønsedler via e-mail

  • Projektmodulet

    • Tilbudsgivning

    • Budgettering på projektniveau

    • Slutfakturering

  • Elektronisk udveksling af dokumenter OIOUBL

  • Klar til Windows 7

NORRIQ tager forbehold for ændringer i forhold til det endelige produkt fra Microsoft.

C5 2010 Like

NORRIQ

Your Business - Simplified

NORRIQ leverer løsninger inden for hele Microsofts produkt-palette med fokus på kundens behov for 360° it-løsninger. Vores 300 dedikerede og engagerede konsulenter har leveret ydelser og forretningsløsninger til mere end 10.000 kunder. NORRIQ er globalt set en af Microsofts vigtigste Business Partnere.

da-DK