Ifølge Microsoft Support Lifecycle Policy stoppede supporten til NAV 5.0 d. 10. april 2012.

Kunder med et gyldigt opdateringsabonnement vil fortsat via CustomerSource have mulighed for at hente følgende:

  • tidligere frigivne opgraderinger
  • opdateringer
  • service packs
  • fixes og lovmæssige/skattemæssige opdateringer
  • e-learning, uddannelsesplaner og træningsmateriale 
  • Selv-hjælps værktøjer såsom en vidensdatabase (KnowledgeBase), dokumentation, installationsguider og White Papers 
  • Communities

Læs mere om, hvordan du får et gyldigt opdateringsabonnement her.

Hvis du overvejer en opgradering til Microsoft Dynamics NAV er du meget velkommen til at kontakte NORRIQ. Så står vi klar med råd og vejledning. 

Kontakt os her.

Microsoft Support Lifecycle Policy NAV 5.0 Support Like

NORRIQ

Your Business - Simplified

NORRIQ leverer løsninger inden for hele Microsofts produkt-palette med fokus på kundens behov for 360° it-løsninger. Vores 300 dedikerede og engagerede konsulenter har leveret ydelser og forretningsløsninger til mere end 10.000 kunder. NORRIQ er globalt set en af Microsofts vigtigste Business Partnere.

da-DK