Få styr på logistikken. Kortere håndteringstid, fyldte hylder og færre lageromkostninger.

Nedbring lageromkostningerne med NORRIQs logistikløsning. Løsningen strømliner alle jeres lager- og logistikprocesser fra varemodtagelse til pluk og sikrer, at de rette varer altid er på lager.

Løsningen registrerer varen korrekt for dig. Hver gang. Sikrer, at dato-politikker overholdes. Gør det nemt at placere, flytte, plukke, sende og spore varen. Desuden udskriver løsningen palle-labels, følgesedler og fakturaer og bogfører for dig. Alt i én arbejdsgang. Samtidig får indkøberne og økonomiafdelingen et gyldent overblik over varetræk og indkøbsbehov. Kombinerer du NORRIQs logistikløsning med vores BI-løsning kan du tilmed se hvor værdien skabes på lageret, og hvor I kan gøre det bedre.

Få en demo

 

Enkel eller avanceret logistik? NORRIQ dækker alle behov

Bedre kundeservice, effektiv lagerstyring og produktion, præcis indkøbsplanlægning og forretningsstyring.

1

Bedre kundeservice

Optimér jeres kundeservice. Undgå tomme lagerhylder. Minimer håndteringsomkostningerne. Formlen for succes hedder stadigvæk rette vare til rette kunde på rette tidspunkt. Det sikrer du med NORRIQs logistikløsning. Løsningen styrker dialogen mellem salg og produktion ved at sikre, at sælgerne kun kan frigive ordrer på varer, der er på lager. Det forbedrer kundeservicen. Samtidig leverer løsningen alle vigtige informationer om varen og kunden til lagermedarbejderne, så leverancen sker hurtigst muligt.

2

Effektiv lagerstyring og produktion

Bedre vareflow. Bedre produktion. Og bundlinje. Med NORRIQs logistikløsnings stregkode-validering har du altid de rigtige komponenter på hylderne til en given produktionsordre. Løsningen minimerer fejl ved at automatisere alt omkring udløbsdatoer og tilgængelighed (FIFO og FEFO), placering, varenumre, spærrede lotnumre, leveringsadresser, etikettryk, deadlines m.v. Ved at strømline processerne letter du i øvrigt sporing, og skærer samtidig markant ned på håndteringstiden. Og dermed på omkostningerne.

3

Præcis indkøbsplanlægning

Gør indkøbsplanlægningen endnu skarpere. Styrk jeres leveringsevne, uanset om I producerer til lager eller ordrer. NORRIQs logistikløsning giver dig et ultrapræcist overblik over indkøbsbehov baseret på forecast, salgsordrer og lagerbeholdning. Dyk ned i detaljen efter behov. Planlæg f.eks. indkøbet i forhold til leverandørens leveringstider, jeres interne lagerbehandling, lagerklasser og lagerzoner – og meget, meget andet. Det er alt sammen standard i løsningen.

4

Forretningsstyring

Minimér lagerbindingen. Styrk likviditeten og kontrollen med lagerværdierne. Ud over klassisk økonomistyring giver NORRIQs logistikløsning dig også værktøjer til at automatisere lageroptælling og status. Løsningen gør desuden lagerbeholdning, indkøbsbehov transparent for både økonomi og ledelse. Udvider du med BI, gør du det endnu nemmere at se, hvor værdien skabes på lageret. Lige så vigtigt: Med NORRIQs logistikløsning er der kun én sandhed om lagerværdierne. Alle ser de samme, konsoliderede tal. Med præcis viden om værdien af varer i arbejde og værdien af lagerbeholdningen kan økonomi lettere træffe de rette supply chain beslutninger.  

Få mere kontrol med NORRIQ og Microsoft Dynamics NAV

NORRIQs logistikløsning bygger på best practises, vores vision for logistikområdet, vores erfaring og vores dybe kompetencer indenfor Microsoft Dynamics NAV, der er den kraftfulde motor i NORRIQs logistikløsning.

Få din demo her

Weber fik effektiv lagerstyring med løsning fra NORRIQ

Se FILM

Hvorfor vælge en logistikløsning fra NORRIQ?

NORRIQ har mange års erfaring med at servicere logistik-tunge virksomheder.

Se cases

Kom godt igang. Book et inspirationsmøde.

da-DK