Styr dækningsbidrag, sporbarhed, logistik og produktion

Din fødevarevirksomhed kan nemt optimere sine kritiske processer med NORRIQ Food. NORRIQ Food er designet til at forenkle jeres styring af dækningsbidrag, planlægning og produktion uden at gå på kompromis med sporbarhed og kvalitetsstyring. Optimér lagerstyring og logistik gennem større overblik over produktionsbehovet. Accelerér operationstiderne, minimer spildprocenterne. Forenkl lønhåndteringen med tidsopsamling i produktionen. Og meget mere.

Sammensæt NORRIQ Food med netop de it-redskaber, du skal bruge, for at vinde over udfordringerne i din branche. Løsningen bygger på best practices, erfaringer fra hundredvis af andre projekter og vores dybe kompetencer inden for Microsoft Dynamics NAV, der er motoren i NORRIQ Food.

Få et uforpligtende møde med en ekspert

Hent mini-avis om IT-løsninger til branchen

NORRIQ Food dækker hele din værdikæde

Optimer hele vejen rundt om jeres processer

Få løftet alle jeres processer fra indkøb til leveringsklar fødevare gennem optimeret produktion og sporbarhed, mindsket spild, nem lønhåndtering, effektiviseret indkøb og lager samt styrket salg og marketing.

1

Produktion og sporbarhed

Styr udløbsdatoer, spor varer og se ud i fremtiden. Med NORRIQ Food skaber du sammenhæng mellem jeres planlægning, kvalitetssikring og produktion. Automatisèr alt fra registrering af laboratorie-kvalitetsmålinger over sporbarhed og holdbarhedsstyring og shop floor control, der er integreret med løn. Effektivisér din lagerstyring, og forudsig produktionsbehovet med forecast.

2

Planlægning

Gør det nemt at automatisere processerne. Frigør ressourcer. Undgå at binde logistikviden op på enkeltpersoner. Del viden – og gør det enkelt. NORRIQ Food strømliner indkøb og logistik, og automatiserer processerne, så du altid har de rigtige mængder råvarer på lager – uden at gå på kompromis med risikoen for fordærvelige varer. Optimér lagerværdien og lagerprocesserne med langtidsholdbare værktøjer til labelstyring, lotstyring, fuld sporbarhed, stregkoder, varemodtagelse og pluk.  

3

Salg og marketing

Skab varige kunderelationer. Luk aftaler. Vækst din forretning. NORRIQ Food gør det nemt at optimere dine salgs- og marketingprocesser – fra provisionsstyring og modtagelse af EDI-ordrer via jeres website, hvilket mange af jeres kunder og leverandør stiller krav om. Eller integrér og brug NORRIQ Food sammen med jeres e-handelsplatform. NORRIQ Food understøtter også din relationsbygning til kunder og prospects med en stærk CRM-løsning med mulighed for indbygget Marketing Automation. Også kundeportaler kan vi levere. 

4

Administration

Klassisk økonomistyring. Styr dækningsbidrag pr. produkt. Opfyld EDI-krav fra kunder. Styrk beslutningsprocessen. Analysér hvor værdien skabes – og øg proaktiviteten. NORRIQ Food forenkler EDI, beregning af dækningsbidrag og loyalitets­bonus, og gør det nemt at kalkulere f.eks. spildprocenter og lønomkostninger. Få valide bud på fremtiden gennem budgettering og forecasts, og optimér værdien af jeres kunde- og leverandøraftaler med kontraktstyring. Og integrerer du med BI, kan du analysere data fra mange kilder, og i realtid se alt fra leverandørernes performance til optimeringspotentialet i jeres processer, lønsomhed – og meget andet. Se hvordan Launis udnytter BI.

Hvorfor vælge NORRIQ Food?

NORRIQ Food bygger på mange års erfaring med at sikre værdi med it i fødevarebranchen.
Nogle af de bedste fødevareproducenter i landet har valgt NORRIQ.

Se cases

Optimer din fødevarevirksomheds processer og indtjening

Gør sporbarhedskravene til en god forretning og øg konkurrenceevnen med digital helhedstænkning.

I denne folder får du tips til integreret varesporing samt hvordan du styrker din konkurrenceevne med digitale værktøjer.

HENT MINI-AVIS OM IT-LØSNINGER TIL FØDEVAREBRANCHEN

Få en demo

da-DK