Få mere værdi ud af din IT med en service- og supportaftale hos NORRIQ

Hos NORRIQ Service- og Support center hjælper vi dig med at få maksimal værdi af dine IT-løsninger. Vi er klar ved telefonerne, og yder hurtigt og effektivt support. Det sikrer, at du ikke mister kostbar tid.

NORRIQ Service- og Support center er fast bemandet året rundt med de bedste konsulenter i branchen. Centerets konsulenter varetager kun denne funktion, og har derfor et dedikeret fokus på at hjælpe dig med at få løst din problemstilling.

 


Tegn en service- og supportaftale og få:

  • Direkte telefonisk her-og-nu support eller mail-support.
  • Livline ved sygdom eller fravær af dit faste personale.
  • Respons på alle opkald samme dag.
  • Personlig kontakt hele vejen igennem – ingen ’telefonkø’.
  • Fast bemandet Hotline, der KUN varetager denne funktion.
  • Koordinering af haste-sager og komplekse problemstillinger, der ekspederes videre internt i NORRIQ

Serviceaftaler for Microsoft Dynamics NAV

Hos NORRIQ Service- og Support center får du hurtig og effektiv support vedr. alle versioner af Microsoft Dynamics NAV Classic/RTC, Microsoft Business solutions-navision, Navision Attain og Navision Financials.

NAV HOTLINE Basis

Basis aftalen henvender sig til de virksomheder, der anvender Microsoft Dynamics NAV-installationer, der kører ren standard og uden tilretninger.

NAV HOTLINE Udvidet

Få hurtigt rådgivning og svar på de uregelmæssigheder og udfordringer, du måtte have i forbindelse med den daglige brug af Microsoft Dynamics NAV.

NAV HOTLINE Udvidet+

Udvidet+ aftale tager udgangspunkt i Udvidet aftalen, men med en række ekstra serviceydelser/hotline set-up som en større NAV-løsning fordrer.

NAV HOTLINE Retail

Med en NORRIQ NAV Retail Hotline aftale sikrer du, at alle dine butikker og ansatte i HQ altid modtager den bedste hjælp, vejledning og service i DINE åbningstider.

 

LÆS MERE OM VORES NAV HOTLINES

Serviceaftale for Microsoft Dynamics C5

Få rådgivning og svar på alle de problemer og udfordringer, du har i forbindelse med den daglige drift og almindelige brug af Microsoft Dynamics C5. Ydelsen er gratis for alle, der har en NORRIQ Hotline-aftale. Ellers vil der blive faktureret per påbegyndte kvarter.

Formålet med hotline-funktionen er at yde support til kunder, således at brugerne opnår optimal udnyttelse af Microsoft Dynamics C5 installationen med et minimum af driftsproblemer.

Hotline-funktionen er fast bemandet med nogle af de bedste konsulenter i Danmark. Konsulenterne varetager kun denne opgave, så der vil altid være 100 procent fokus på at få løst dine udfordringer.

 

Kontakt os for mere info

Serviceaftale for Business Intelligence

Få rådgivning og svar på alle de problemer og udfordringer, du har i forbindelse med den daglige drift og almindelige brug af Business Intelligence.

Med NORRIQs hotline opnår du optimal udnyttelse af din BI-løsning med et minimum af driftsproblemer. Hotlinen er fast bemandet med dedikerede og erfarne konsulenter.

 

Kontakt os for mere info

Serviceaftale for e-commerce

Få rådgivning og svar på alle de problemer og udfordringer, du har i forbindelse med den daglige drift og almindelige brug af dine web-løsninger.

Med NORRIQs e-commerce-hotline får du den support der skal til for at opretholde en høj produktivitet og opnå en optimal udnyttelse af din it-løsning.

Hotlinen er fast bemandet med nogle af de bedste konsulenter i Danmark. Konsulenterne varetager kun denne opgave, så der vil altid være 100 procent fokus på at få løst dine udfordringer.

Vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at du fra starten får en god oplevelse og kommer i dialog med netop den person hos NORRIQ, som har mest erfaring med din type virksomhed.

e-Business hotline kan bruges hvis der ønskes hjælp til følgende:

•    Dynamicweb-løsninger

•    Webshop

•    Website

•    Kundeportaler

•    Mobile-løsninger

 

Kontakt os for mere info

Serviceaftaler for infrastuktur og hosting

Få rådgivning og svar på alle de problemer og udfordringer, du har i forbindelse med den daglige drift og almindelige brug af infrastruktur og hosting.

Med NORRIQs hosting serviceaftale får du adgang til hjælp fra nogle af de bedste IT-konsulenter i Danmark. De er dedikerede hotline-specialister, og altid klar til at løse eventuelle IT-problemer.


NORRIQs hosting serviceaftale er din genvej til hurtig hjælp fra en specialist hos NORRIQ, som kender både din løsning og din virksomhed.

Med en infrastruktur og hosting serviceaftale får du hurtig hjælp til:
 

  • Brugersupport på gængse Office applikationer
  • Servere og serveroperativsystemer
  • Arbejdsstationer og operativsystemer
  • Printere og andre lokale enheder
  • Microsoft applikationer (MS Office, Exchange, Outlook etc.)
  • Backup, firewall, antivirus og sikkerhedsløsninger
  • Bruger og rettigheds administration samt password fornyelse etc.


Kontakt os for mere info

da-DK