Hos os er I altid en prioritet

Med NORRIQ Care får I adgang til de bedste problemløsere, så I hurtigt er videre og undgår nedetid, når systemerne driller

Nem adgang til support swap_vertical_circle

Med NORRIQ Care er hjælpen aldrig længere væk end nærmeste telefon eller mail.

Hurtig responstid schedule

I får garanteret responstid på fejl og altid hurtig og effektiv support.

Økonomiske fordele new_releases

Med aftalen bliver det billigere for jer. I får bl.a. rabat på udviklingstimer og tillægsløsninger. 

Fleksibel service-aftale layers

NORRIQ Care kommer i 4 varianter. Sammensæt selv jeres service-aftale, så den matcher jeres behov. 

Adgang til problemløsere people

NORRIQ er et erfarent konsulenthus inden for Dynamics-platformen. For vores supportteam er ingen problemer for store.

Masser af andre services thumb_up

I får adgang til mange andre tilpassede services. Fx Application Management, Ticket Manager og udviklingsmøder.

Business Central Upgrade Service

Med Business Central i skyen vil jeres løsning opgraderes automatisk med to store releases om året - og løbende med mindre opgraderinger. Derved er det sikkert, at jeres løsning altid er opgraderet med de seneste rettelser og de nyeste funktioner.

Med NORRIQs Upgrade Service hjælper vi jer igennem Microsofts opgraderingscyklus, så I nemt bliver klar til den nyeste version af Business Central, og jeres tillægsløsninger, specifikke tilpasninger og integrationer kører gnidningsfrit.

Business Central Upgrade Service

Hvad sker der så ved de større opgraderinger?

Vi går proaktivt til sagen og håndterer de kommende opgraderinger fra start til slut med minimal indsats fra jer. Dertil kan I følge med i hele processen, når vi sikrer os, at opgraderingerne fungerer helt efter hensigten.

1. Information om opgradering

Vi informerer jer om væsentlige ændringer i Business Central og apps fra AppSource (supporteret af NORRIQ)

2. Planlægning af opgradering

Vi afstemmer og administrerer opsætningen af opgraderingen i henhold til Microsofts tidsplan

3. Opgraderingstest og afrapportering

Vi udfører tests af standardløsninger og af jeres specifikke setup via sandbox-miljø. Dertil afrapporteres om eventuelle udfordringer

4. Kundetest

I tester selv den opgraderede løsning, og vi udbedrer eventuelle fejlmeldinger før den endelige opgradering

Interesseret i NORRIQ Care?

Vi er altid klar til en uforpligtende snak