Intelligent PDF håndtering direkte i Microsoft Dynamics NAV

PDF-løsningen Document Output konverterer automatisk dine dokumenter fra Microsoft Dynamics NAV til PDF-dokumenter, som du nemt kan emaile til kunderne. Det sparer både papir, kuverter og porto.

Document Output indeholder 10 færdige e-mail skabeloner, som hver har en tilknyttet NAV rapport, og oplysningerne om hvem der skal modtage den: Kontoudtog, Følgeseddel, Kreditnota, Rykker, Rentenota, Salgsfaktura, Tilbud, Ordrebekræftelse, Indkøbsordre og Pakkesporing (e-mail service uden rapport, men i stedet et link til speditørens website, hvor man kan følge leverancens status).

Få en demo

 

 

Fleksibelt og nemt

Du har masser af muligheder for selv at bestemme, hvordan dine PDF-dokumenter skal se ud. Skriv eksempelvis den følgetekst, du ønsker og hvem dokumentet skal sendes til. Har du mange ens dokumenter, så definerer du én gang for alle, hvordan de skal se ud. Det sparer tid.

Desuden sikrer du nemt, at købsfakturaer altid sendes til indkøbsafdelingen og kontoudtog sendes til bogholderiet. Document Output håndterer stort set alle dokumenter fra økonomisystemet, så du f.eks. også kan e-maile tilbud eller kreditnotaer som PDF-dokumenter.

Document Output gemmer desuden automatisk en kopi af dine sendte PDF´er, så du nemt kan finde bilaget igen. Det er hurtigt, fleksibelt og tidsbesparende.

 

Få din demo her

Ud over at sende dine dokumenter, indeholder Document Output også:

Sprog

Oversæt dine brødtekster til de sprog, som passer bedst til dine kunder og leverandører.

Skabeloner

Brug dit eget brevpapir som skabelon til de PDF-dokumenter, du laver, eller indsæt for eksempel et vandmærke.

Vedhæftninger

Send dine leveringsbetingelser med, hver gang du sender en ordrebekræftelse.

Automatisk log

Systemet holder automatisk styr på alle de PDF-dokumenter, du sender eller indlæser i din Microsoft Dynamics NAV.

Kontoudtog

Medsend alle tidligere fakturaer, kreditnotaer mm. i de kontoudtog, som du sender til dine kunder. På den måde undgår du at bruge tid på at besvare spørgsmål om- og eftersende tidligere fremsendte fakturaer.

Hvorfor vælge NORRIQ?

NORRIQ har mange års erfaring med at skabe værdi med it.

Se cases

Få din demo her

da-DK