Få markedets bedste kundeportal til revisorer
Med denne løsning får du en køreklar kundeportal, der strømliner kommunikationen med dine kunder, og gør det nemt at håndtere kundedata korrekt i forhold til GDPR.
Den nemme vej til GDPR-compliant håndtering af kundedata
Gør det nemt og økonomisk at indsamle, håndtere og beskytte kundedata i overensstemmelse med GDPR. Løsningen sætter kommunikationen med jeres kunder effektivt i system, og sikrer, at I nemmere kan efterleve GDPR-kravet om dokumentation for både datahåndtering og adgangsrettigheder. Løsningen samler desuden data fra jeres kunder ét sted, så I altid ved hvor data er. Dermed kan I nemt efterleve GDPR-kravet om kundernes ret til at se og ændre sine data, og – hvis de ønsker det – få dem slettet.

Optimer og professionaliser din kundeservice
Du kan tilbyde dine kunder adgang til en sikker kundeportal, hvor du og den enkelte kunde kan samarbejde, dele data, regnskaber, emails, dokumenter og aftale næste skridt i et fælles cockpit. Et workflow hjælper dig med at skabe fremdrift og sikre, at kunderne husker at gøre de rette ting til rette tid. Dermed kan du tilbyde en endnu bedre og mere professionaliseret kundeservice.

Bedre kontrol med dokumentstyringen
Sænker du tidsforbruget på at lede efter sager og dokumenter i de enorme mængder materialer, du modtager fra kunderne, sparer du tid. Med denne løsning sikrer du, at alle emails, dokumenter, rapporter på den enkelte kunde gemmes et lettilgængeligt sted, og på en standardiseret og struktureret måde.
