Transformér marketing og salg

Sådan automatiserer I jeres marketing- og salgsprocesser med IT-løsninger

CRM: Effektivisér salgsprocessen og opnå bedre salgsresultater trending_up

En stærk CRM-løsning forfiner bearbejdningen af emner og kunder.

Få nemt styr på data og lead-management.

Læs mere her

 

CRM: Effektivisér salgsprocessen og opnå bedre salgsresultater Læs mere chevron_right

Marketing Automation: Få større muskler med rette værktøjer grade

Med en integreret Marketing Automation-løsning er målrettede kampagner er lige om hjørnet.

Læs mere her

Marketing Automation: Få større muskler med rette værktøjer Læs mere chevron_right

Opdaterede data: Alt starter og slutter med korrekte data error_outline

Data er fundamentet for marketing og salg.

Få nem adgang til opdaterede markeds- og kundedata. 

Læs mere her

Opdaterede data: Alt starter og slutter med korrekte data Læs mere chevron_right

E-handel: Sælg 24/7 - lokalt og internationalt shopping_cart

Giv kunderne adgang til jeres produkter og services med e-handel.

Integrér med jeres ERP og få en løsning, der er nem at vedligholde.

Læs mere her

E-handel: Sælg 24/7 - lokalt og internationalt Læs mere chevron_right

PIM: Få styr på jeres produktinformationer check

Brug færre ressourcer på at opdatere produktinformationer på tværs af jeres kanaler - med Product Information Management (PIM).

Læs mere her

PIM: Få styr på jeres produktinformationer Læs mere chevron_right

Business Intelligence: Få indsigt i jeres performance dashboard

Få overblik i et samlet dashboard:

  1. Hvad sælger bedst, til hvem og hvor hurtigt?
  2. Hvilke kunder tjener I mest på, hvad køber de - og hvad køber de ikke?
  3. Hvor kommer trafik til websitet fra - og hvilke kampagner konverterer bedst? 

Læs mere her

Business Intelligence: Få indsigt i jeres performance Læs mere chevron_right

Nye muligheder for marketing og salg

En ny digital virkelighed kræver tæt samarbejde mellem marketing og salg.

Marketing bidrager med kundedata- og indsigter, der kan automatisere dele af salgsprocessen og øge kundeloyalitet og indtjening.

Salg er i højere grad blevet en rådgiver, som sætter produktet i relation til kundens forretning og arbejdsprocesser.

Men fælles for begge funktioner er nye muligheder for at digitalisere arbejdsprocesserne til fordel for marketing og salg - og ikke mindst kunden.

Interesseret?

Få en uforpligtende snak om jeres muligheder