Ryk marketing og salg tættere sammen

Sådan optimerer I jeres marketing- og salgsprocesser med digitale løsninger

E-handel: Sælg 24/7 overalt shopping_cart

Giv kunderne adgang til jeres produkter og services med e-handel.

Integrér med jeres ERP og få en løsning, der er nem at vedligholde.

Læs mere chevron_right

PIM: Få styr på jeres produktinformationer check

Undgå at overbelaste jeres ERP-system og brug færre ressourcer på at opdatere produktinformationer på tværs af jeres kanaler - med Product Information Management (PIM).

Læs mere chevron_right

BI: Få indsigt i jeres performance dashboard

Hvad sælger bedst, til hvem og hvor hurtigt?

Hvilke kunder tjener I mest på, hvad køber de - og hvad køber de ikke?

Hvor kommer trafik til websitet fra - og hvilke kampagner konverterer bedst? 

Læs mere chevron_right

Nye muligheder for marketing og salg

En ny digital virkelighed kræver tæt samarbejde mellem marketing og salg.

Marketing bidrager med kundedata- og indsigter, der kan automatisere dele af salgsprocessen og øge kundeloyalitet og indtjening.

Salg er i højere grad blevet en rådgiver, som sætter produktet i relation til kundens forretning og arbejdsprocesser.

Men fælles for begge funktioner er nye muligheder for at digitalisere arbejdsprocesserne til fordel for marketing og salg - og ikke mindst kunden.

Interesseret?

Få en uforpligtende snak om jeres muligheder