Ryk marketing og salg tættere sammen
Sådan optimerer I jeres marketing- og salgsprocesser med digitale løsninger
E-handel: Sælg 24/7 overalt shopping_cart
Giv kunderne adgang til jeres produkter og services med e-handel.
Integrér med jeres ERP og få en løsning, der er nem at vedligholde.
PIM: Få styr på jeres produktinformationer check
Undgå at overbelaste jeres ERP-system og brug færre ressourcer på at opdatere produktinformationer på tværs af jeres kanaler - med Product Information Management (PIM).
BI: Få indsigt i jeres performance dashboard
Hvad sælger bedst, til hvem og hvor hurtigt?
Hvilke kunder tjener I mest på, hvad køber de - og hvad køber de ikke?
Hvor kommer trafik til websitet fra - og hvilke kampagner konverterer bedst?
Nye muligheder for marketing og salg
En ny digital virkelighed kræver tæt samarbejde mellem marketing og salg. Marketing bidrager med kundedata- og indsigter, der kan automatisere dele af salgsprocessen og øge kundeloyalitet og indtjening. Salg er i højere grad blevet en rådgiver, som sætter produktet i relation til kundens forretning og arbejdsprocesser. Men fælles for begge funktioner er nye muligheder for at digitalisere arbejdsprocesserne til fordel for marketing og salg - og ikke mindst kunden.
Interesseret?
Få en uforpligtende snak om jeres muligheder