Transformér jeres service med køreklare IT-løsninger

Sådan forandrer I jeres servicecenter til et profitcenter

Dynamics 365 Customer Service: Styrk jeres kundeservice people

Tag virksomhedens kundeservice til nye højder og fasthold jeres kunder.

Med løsningen kan I fx:

  1. Levere tilpasset kundeservice - og høste høj kundetilfredshed
     
  2. Holde styr på alle henvendelser - uanset hvilken kanal, de kommer fra
     
  3. Besvare henvendelser med korrekt information
     
  4. Automatiser jeres bekræftelsesflow.
Læs mere chevron_right

Dynamics 365 Field Service: Effektivisér jeres kørende service directions_car

Har I kørende serviceteknikere, kan I nu få en komplet og effektiv løsning, der optimerer alle processer i jeres serviceforretning.

Med løsningen kan I fx:

  1. Planlægge bedre og få flere kundeaftaler pr. dag
     
  2. Gøre jeres teknikere mere effektive med adgang til kunde- og produktdata via mobilitet
     
  3. Få et proaktivt servicekoncept, der løser serviceproblemer, før de opstår.
Læs mere chevron_right

NORRIQ Webshop Accelerator: Servicér jeres kunder online screen_share

Flyt jeres service online og tilbyd kunderne nye muligheder.

Med løsningen kan I fx:

  1. Tilbyde self-service muligheder - og fx lade jeres kunder finde svar på spøgsmål
     
  2. Lade jeres kunder chatte med jer
     
  3. Skabe communities og kundeportaler
Læs mere chevron_right

Business Intelligence: Få indsigt i jeres service pie_chart

Med Business Intelligence behøver I ikke at gætte - I får indsigt, der kan handles på:

  1. Hvilke services bruger kunderne, hvor ofte og til hvad?
     
  2. Hvad er jeres effektivitet - og evne til at møde kundernes forventninger?
     
  3. Er kunderne tilfredse med jeres service?
Læs mere chevron_right

Dynamics 365 Field Service: Vedligehold jeres aktiver build

Med Field Service holder I virksomheden produktiv og sikker. 

Sæt nemt vedligehold af alle aktiver i system, fx:

  1. Bygninger
  2. Kørende materiel
  3. Maskiner
  4. Håndværktøj m.m. 
Læs mere chevron_right

Forretningsudvikling med service i fokus

Når I vil udvikle virksomheden, finde nye indtjeningskilder samt fastholde og tiltrække kunder, kan I overveje nye servicemodeller - eller at forbedre jeres nuværende modeller.

Udvikling af jeres tillægs- og serviceydelser tager udgangspunkt i jeres viden om kunder og produkter. Og det er her, I skal tænke digitalisering ind i jeres servicekoncepter.

Mulighederne for at skabe mere værdi for kunder og virksomhed er mange - og ofte overraskende nemme at komme i gang med.

Interesseret i at højne jeres service?

Få en uforpligtende snak om jeres muligheder