3 gode grunde til Field Service
Optimer planlægningen build
Med Field Service får du det fulde overblik over opgaver, teknikere og ruter i et interaktivt dashboard. Her kan du nemt og hurtigt koordinere og ændre – og få plads til flere kundebesøg pr. dag.
Øg produktiviteten phone_iphone
Gør serviceteknikerne mere effektive med mobile apps. De kan når og hvor som helst tjekke vigtige informationer om kunder, anlæg, igangværende og nye opgaver og se ruter.
Tilbyd proaktiv service cloud_done
Overvåg kundernes anlæg via skyen, og opfang advarsler og behov for vedligeholdelse på kundernes anlæg, før skaden er sket, og styrk dermed kunderelationerne.
Optimer hele din serviceorganisation
Sæt turbo på planlægningen
Skarp planlægning er fundamentet for effektiv ressourcestyring. Med Dynamics 365 Field Service får jeres serviceteknikere og -koordinatorer værktøjer, der automatisk planlægger aftaler, og gør det nemmere end nogensinde at finde og sende den rigtige tekniker til opgaven.
Servicekoordinatorerne kan i realtid følge med i, hvem der udfører hvilke opgaver hvornår. Et kort viser, hvor teknikeren befinder sig. Ved aflysninger eller nye opgaver, kan jeres koordinatorer derfor nemt omfordele ressourcerne, finde den nærmeste tekniker, og anvise den mest benzinøkonomiske kørerute.

Optimer styringen af jeres serviceaftaler
Field Service giver jer et komplet overblik over kundens anlæg - og dermed det bedste grundlag for at lave serviceaftaler. Men ikke nok med det.
Med Field Service får I også det optimale værktøj til at administrere serviceaftaler, herunder tilbagevendende serviceopkald og kontrakter, installerede anlæg og garantier. Løsningen gør det nemt for jeres serviceteam at registrere opgaver og sørge for, at opgaven udføres i overensstemmelse med den indgåede serviceaftale med kunden.

Øg kundetilfredsheden med proaktiv service
Field Service kan "tale" med sensorer i kundernes udstyr via skyen, og automatisk advare jer om behov for forebyggende vedligeholdelse.
Det sætter jer i stand til at forudsige svigt i kundens anlæg. Dermed kan I løse problemerne, før kunderne selv opdager dem - og før problemerne bliver så store, at de kræver endnu dyrere reparationer.

Få mere tilfredse medarbejdere
Send dine folk på vej med en brugervenlig app med et moderne udseende, som kører på enhver enhed (iOS, Android, Windows).
Gør livet let takket være et geografisk kort og realtidsadgang til kundedata, teknisk information mv.
Sørg for, at deres app altid er tilgængelig online og offline

Giv teknikerne nem adgang til alt - overalt
Gør teknikerne mere effektive ved at give dem adgang til vigtige informationer når og hvor som helst. Alt er lige ved hånden.
Fra deres smartphone, tablet eller pc kan teknikerne nemt se igangværende og nye opgaver fra koordinatorerne. Tjekke informationer om kunder. Se vejledninger om anlæg. Opdatere informationer. Lave servicerapporter. De kan også nemt fotodokumentere opgaver, registrere materialer og tid - og få kundens kvittering for udført arbejde

Alt hvad du skal bruge til effektiv styring af serviceteknikere
Styr på service- aftalerne credit_card
Med Dynamics 365 Field Service kan du nemt og hurtigt indsamle kundeinformationer, SLA´er, og få overblik over vedligeholdsopgaver.
Styring af anlæg place
Styr jeres servicekunders lokationer og anlæg et sted, og få derigennem et bedre, 360-graders overblik over kunder og historik.
Nem lagerstyring business
Styr lageret mere effektivt og øg responstiden overfor servicekunderne gennem et bedre overblik over jeres lagre, helt ned på servicebil-niveau.
Enkel planlægning bubble_chart
Optimer planlægningen af jeres serviceopgaver med intelligente funktioner, der sikrer, at opgaven udføres af den rette person.
Hurtig fakturering shopping_cart
Opret fakturaen i samme øjeblik, opgaven afsluttes hos kunden og få dermed sikkerhed for hurtigere og mere præcis fakturering.
Nem styring af vedligehold screen_share
Tilbyd mere proaktiv service med automatiserede processer for vedligeholdende service.
Integreret kommunikation people
Optimer samarbejdet mellem jeres kundeservice, kørende serviceteknikere og kunderne med integration til f.eks. Skype for Business.
Smarte apps school
Gør jeres serviceteknikere mere effektive med mobil adgang til vigtig forretningsinformation og virksomhedens processer.
Field Service løsning har flyttet AVISTA flere årtier
”På to år tror jeg, vi har flyttet os 20 år,” siger økonomichef Martin Jack Mattison fra AVISTA OIL Danmark.
Virksomheden har taget Microsoft Field Service i brug, og det har vendt op og ned på hverdagen og forretningen:
Der er opnået markante tidsbesparelser, effektiviseringer og bedre ressourceudnyttelse ved indsamlingen af spildolie. Tidsregistrering og fakturering er blevet supernemt. Løsningen er klar til IoT, som kan blive næste skridt i den digitale transformation.

Interesseret i at høre mere om dine muligheder med Field Service?
Vi er altid klar til en uforpligtende snak