Opbyg loyalitet med styrket kundeservice

Kunder af i dag lever i en verden, hvor alt er forbundet, og hvor de kan komme i kontakt med serviceudbydere 24/7 alle steder fra. Og hvis din kunderservice ikke lever op til deres forventninger - så vælger de en af dine konkurrenter.

Tilbyd din service på alle kanaler

Support bliver en god og problemfri oplevelse med Microsoft Dynamics 365 for Costumer Service. Du er tilgængelig på alle kanaler og enheder, og kunderne finder nemt svar via selvbetjening, community og andre automatiserede løsninger, der hurtigt forbinder sagerne fra alle kanaler til de relevante medarbejdere. 

Tilbyd din service på alle kanaler med Microsoft Dynamics 365 for Costumer Service

Levér hurtig og personlig service i top

Intelligent automatisering styrker medarbejdernes evne til at supportere korrekt, og en komplet visning af kundens situation gør det muligt at være proaktiv og tilpasse indsatserne - og samtidig fange mulighederne for op- og krydssalg. 

Levér hurtig og personlig service i top med Microsoft Dynamics 365 for Costumer Service

Lær af dine interaktioner

Automtiseret opsamling af kundefeedback gør dig i stand til at lytte til og lære af dine kunder - og efterfølgende gøre din indsigt til handling. Detaljeret indsigt betyder, at du kan optimere bemandingen på basis af aktuelle tendenser. 

Lær af dine interaktioner med Microsoft Dynamics 365 for Costumer Service

Sæt skub i udviklingen

Med bl.a. en visuel editor og brugervenlige værktøjer til at opbygge og implementere web- og mobilapps er det nemt at tilpasse applikationen og automatisere processer på tværs af andre Dynamics 365-applikationer. 

Sæt skub i udviklingen med Microsoft Dynamics 365 for Costumer Service

Få det fulde overblik over kunder og salgsmuligheder med Microsoft Dynamics 365 for Costumer Service

Interesseret i at tranformere din kunderservice?

Vi er altid klar til en uforpligtende snak om dine muligheder med Microsoft Dynamics 365 for Costumer Service.

da-DK
Kontakt os