Opbyg loyalitet gennem kundeservice

Hvis servicen ikke lever op til jeres kunders forventninger - så vælger de en af jeres konkurrenter

Giv support på alle kanaler

Support bliver en god oplevelse med Dynamics 365 for Costumer Service.

Jeres kunder kan:

  • Finde jer på alle kanaler og enheder
  • Selv finde svar via fx:
    • Selvbetjening
    • Community.

Løsningen forbinder forespørgsler fra alle kanaler med relevante medarbejdere - for hurtig svar, service og support.

Tilbyd service på alle kanaler med Microsoft Dynamics 365 for Costumer Service

Levér personlig service

Løsningen styrker medarbejdernes evne til at supportere korrekt

En komplet visning af kundens situation gør det muligt at:

  • Tilpasse indsatsen individuelt
  • Foretage opsalg
  • Foretage krydssalg. 
Levér hurtig og personlig service i top med Microsoft Dynamics 365 for Costumer Service

Lær af interaktioner

Automatiseret opsamling af kunde-feedback sætter jer i stand til at:

  • Lære af jeres kunder
  • Omsætte den nye indsigt til handling.

Indsigt i jeres kunders adfærd betyder også, at I kan optimere bemandingen på basis af aktuelle tendenser. 

Lær af dine interaktioner med Microsoft Dynamics 365 for Costumer Service

Sæt skub i udviklingen

Det er nemt at tilpasse løsningen og automatisere processer på tværs af andre Dynamics 365-applikationer. 

I kan selv tilpasse Dynamics 365 for Sales med bl.a.:

  • En visuel editor
  • Flere brugervenlige værktøjer til at opbygge og implementere web- og mobilapps.
Sæt skub i udviklingen med Microsoft Dynamics 365 for Costumer Service

Få overblik over salg, service og support

Interesseret i at højne jeres kundeservice?

Vi er altid klar til en uforpligtende snak om Dynamics 365 for Customer Service