Succesfuld e-handel starter med ERP-systemet

Vil du have succes med e-handel, skal du sikre integration til jeres ERP-system. Det kan være fristende at vælge en af de mange e-handelsløsninger på markedet, og få den forbundet med din ERP-løsning med interfaces. Men intelligent e-handel kræver reel integration.

At få succes med e-handel stiller store krav til din online platform. Den skal kunne positionere dig stærkt i dit online marked, perfektionere dit online salg, og tilbyde den optimale kundeoplevelse i webshoppen. Men for at kunne indfri hele potentialet i e-handel, skal din webshop spiller sammen med dit ERP-system. Med reel intergration kan du bruge ressourcerne på at vækste din forretning, i stedet for at administrere data i flere systemer, og samtidig udnytte mulighederne i digital intelligens. 

Vælg integration - ikke interfaces

Det kan være fristende for en virksomhed at vælge en af de mange e-handelsløsninger på markedet, og få den forbundet med virksomhedens ERP-system med såkaldte interfaces. Alternativet er at gå efter en e-handelsløsning med dyb ERP-integration, hvilket giver enorme fordele for virksomheder med online ambitioner. ERP-integration er vigtig, fordi din webshop ikke selv kan beregne ordrer, lagerstatus, eller styre priser og produktinformation. 

Ved at integrere webshoppen med dine ERP-processer kan du styre priser og rabatter i ERP-systemet, og dermed spare masser af tid, fordi du får automatiseret processerne for ordrer, lager, fakturering og logistik på tværs af webshop og ERP-system. Hvis du også sikrer integration til et PIM-system sikrer du, at alle produktinformationer, som f.eks. beskrivelser, fotos og priser, altid er korrekte og opdaterede i webshoppen. Denne opdatering er altafgørende for, at du kan tilbyde den optimale kundeoplevelse.

Vælg en partner med teknologiindsigt

Det vigtigste ved en effektiv e-handelsplatform er altså alt det, du ikke ser med det blotte øje, nemlig teknologien. Hos NORRIQ får du flot design, men vi arbejder ikke kun med toppen af isbjerget. Vi har både dyb og bred forståelse for IT, og vi kender Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central ud og ind. Så har du brug for en intelligent og tidsbesparende e-handelsløsning, er du kommet til det rigtige sted.

image

En genvej til intelligent e-handel for dig med Dynamics NAV eller Dynamics 365 Business Central

Bruger du i forvejen Dynamics NAV eller Dynamics 365 Business Central, har du et markant forspring. NORRIQ er et af landets førende Microsoft Dynamics-konsulenthuse, og vi har integreret e-handelsløsninger helt ind i hjertekulen af Dynamics. Den dybe integration betyder, at du uden videre kan genbruge dine eksisterende salgs-, lager- og faktureringsprocesser, og at du kun skal vedligeholde dine data i ét system.

Automatiserede ordregange og kundespecifikke priser

Den betyder også, at du kan automatisere alle dine forretningsprocesser, så f.eks. ordrer fra webshoppen automatisk overføres til din Dynamics NAV eller Dynamics 365 Business Central, der så danner ordrebekræftelse, fakturering m.v. Samtidig kan webshoppen udnytte data'en til at "genkende" kunderne, og præsentere den enkelte for kundespecifikke priser, rabatter, produkter osv.

Lyder det relevant for dig? Så er vi de rigtige at spørge.

Interesseret i reel integration?

Lad os tage en uforpligtende snak

da-DK
Kontakt os

NORRIQ anvender egne cookies samt cookies fra tredjeparter for at få hjemmesiden til at fungere og lette brugen, vise målrettede annoncer til dig, til trafikmåling og til at tracke dit besøg på norriq.dk. Ved at klikke videre giver du samtykke til denne brug af cookies. Du kan altid tilbagekalde dit samtykke ved at blokere cookies i din browser.