Microsoft Dynamics 365-platformen bliver mere intelligent

Medarbejdere fra NORRIQ er netop vendt hjem fra årets eXtreme365 i Amsterdam, hvor Microsoft partnere fra hele Europa mødtes og blev klogere på de frigivelser, der venter Microsoft Dynamics 365-platformen her i april.

Hele platformen står over for et markant løft, bl.a. i form af mere kunstig intelligens i hele paletten. Et godt eksempel er Microsoft Dynamics 365 for Customer Service, der styrkes med virtuelle agenter, der kan screene indkommende serviceopkald og også f.eks. svare på de oftest stillede spørgsmål, så kunderne får den optimale kundeoplevelse samtidig med, at servicefunktionen får frigivet ressourcer. Et andet eksempel er Microsoft Dynamics 365 for Field Service, der videreudvikles med såkaldt ”mixed reality”, så service-teknikere via en HoloLens kan få virtuel hjælp af en kollega, der fysisk befinder sig et andet sted.

Alt i alt er det svært at få hænderne ned over de mange gode nyheder, der cementerede Microsofts evne og vilje til at bygge verdens ultimative forretningsløsning - og vi glæder os til at hjælpe vores kunder med at omfavne de nye muligheder.

Se hvordan NORRIQ kan transformere din forretning med digitale løsninger