Spørg dig selv, hvornår du skal skifte NAV til Business Central

Du ved, at din Dynamics NAV-løsning kører på de sidste dampe. Og hvis du har C5, så er tanken faktisk løbet tør. Derfor overvejer du nu en opgradering til Business Central Cloud. For der er ingen vej udenom. Du kan også vælge et helt andet ERP-system, men faktum er, at du ikke kan holde fast i NAV eller C5 meget længere.

For at komme rigtigt videre med NAV-afløseren Business Central i skyen, skal du stille dig selv og virksomheden en række spørgsmål. Også ift. dit valg af leverandør. Start med jeres selskabsstruktur: 

Hvor mange selskaber/afdelinger har I kørende på NAV/C5 i dag? 

Driften af jeres løsning skal I også redegøre for: 

Det er vigtigt, at I stiller krav til stabilitet af driften og inkluderer ønsker til fremtiden: 

I har sikkert fået lavet tilpasninger til jeres standardløsning: 

Der er også fragtberegningsløsning, kvalitetsløsning, lønsystem, tegnesystemer, tidsregistrering og sikkert mange flere.  Og så er der hele rapporteringsdelen:  

Rækken af spørgsmål fortsætter. Du kan eventuelt alliere dig med en uafhængig ERP-konsulent til at hjælpe med at stille de rigtige spørgsmål, når du er klar til skiftet. 

Hvis du endnu er i tvivl om vejen til skyen, så se med på gratis NORRIQ Live Session online den 11. februar, hvor kommerciel ekspert, Carsten Petry, og teknisk rådgiver, Michael Rosenørn, debatterer fordele og ulemper ved at rykke jeres NAV i kælderen til Business Central i skyen. 

> Se mere om gratis NORRIQ Live Session - et talkshow på 30 minutter om vejen fra NAV til Business Central  

> Du kan også hente vores eBook om de 10 bud på vejen fra NAV til Business Central  

da-DK
Kontakt os