Effektiviser processerne og lever bedre service

Med Dynamics 365 Field Service får du en komplet løsning, der optimerer alle processer i jeres serviceorganisation. Planlæg bedre, og få flere kundeaftaler pr. dag. Gør jeres teknikere mere effektive med mobilitet. Og få en mere proaktiv servicevirksomhed og boost forretningen.

Få en demo

Se filmen og lær mere om Field Service

Se film

Tre gode grunde til at vælge Dynamics 365 Field Service

SÆT TURBO PÅ PLANLÆGNINGEN 

Med Field Service får du det fulde overblik over opgaver, teknikere og ruter i et interaktivt dashboard. Her kan du nemt og hurtigt koordinere og ændre – og få plads til flere kundebesøg pr. dag.

ØG PRODUKTIVITETETEN 

Gør serviceteknikerne mere effektive med mobile apps. De kan når og hvor som helst tjekke vigtige informationer om kunder, anlæg, igangværende og nye opgaver og se ruter.

TILBYD PROAKTIV SERVICE 

Overvåg kundernes anlæg via skyen, og opfang  advarsler og behov for vedligeholdelse på kundernes anlæg - før skaden er sket - og styrk dermed kunderelationerne. 

Optimer hele din serviceorganisation

Dynamics 365 Field Service er den komplette løsning til styring af jeres serviceteknikere.
Gør det nemmere end nogensinde at:

Planlægge og koordinere opgaver, styre ressourcer, lager, indkøb og fakturering,
se behov for forebyggende vedligehold, få overblikket over kundelokationer og anlæg og styre serviceaftaler.

Sæt turbo på planlægningen

Skarp planlægning er fundamentet for effektiv ressourcestyring. Med Dynamics 365 Field Service får jeres serviceteknikere og -koordinatorer værktøjer, der automatisk planlægger aftaler, og gør det nemmere end nogensinde at finde- og sende den rigtige tekniker til opgaven.

Servicekoordinatorerne kan i realtid følge med i, hvem der udfører hvilke opgaver hvornår. Et kort viser hvor teknikeren befinder sig. Ved aflysninger eller nye opgaver, kan jeres koordinatorer derfor nemt omfordele ressourcerne, finde den nærmeste tekniker, og anvise den mest benzinøkonomiske kørerute.

Optimer styringen af jeres serviceaftaler

Field Service giver jer et komplet overblik over kundens anlæg - og dermed det bedste grundlag for at lave serviceaftaler. Men ikke nok med det.

Med Field Service får I også det optimale værktøj til at administrere serviceaftaler, herunder tilbagevendende serviceopkald og kontrakter, installerede anlæg og garantier. Løsningen gør det nemt for jeres serviceteam at registrere opgaver og sørge for, at opgaven udføres i overensstemmelse med den indgåede serviceaftale med kunden.

Optimer lagerstyringen

Med Field Service kan du give dit serviceteam de optimale redskaber til at styre lageret på tværs af lokationer, depoter og biler.

Alle informationer om lagertræk, f.eks. fra servicevognene, opdateres i realtid, således at I altid har et præcist billede af lagerbeholdningen og indkøbsbehovet. Dermed undgår I at binde kapital i lageret og kan lettere sikre, at I altid har de rigtige dele på lager. 

Giv teknikerne nem adgang til alt - overalt

Gør teknikerne mere effektive ved at give dem adgang til vigtige informationer når og hvor som helst. Alt er lige ved hånden.

Fra deres smartphone, tablet eller pc kan teknikerne nemt se igangværende og nye opgaver fra koordinatorerne. Tjekke informationer om kunder. Se vejledninger om anlæg. Opdatere informationer. Lave servicerapporter. De kan også nemt fotodokumentere opgaver, registrere materialer og tid - og få kundens kvittering for udført arbejde.
 

Styrk kunderelationerne gennem proaktiv service

Field Service kan "tale" med sensorer i kundernes udstyr via skyen, og automatisk advare jer om behov for forebyggende vedligeholdelse. 

Det sætter jer i stand til at forudsige svigt i kundens anlæg. Dermed kan I løse problemerne før kunderne selv opdager det - og før problemet bliver så stort, at det kræver en endnu dyrere reparation. 

 

Arbejder perfekt sammen med CRM

Dynamics 365 Field Service er en del af Microsofts CRM-løsning. 

Læs mere om CRM

Få en demo

da-DK