
Spildoliefirma optimerer med Microsoft Field Service
AVISTA OIL Danmark har opnået tidsbesparelser, effektiviseringer og bedre ressourceudnyttelse ved indsamling af spildolie. Næste skridt kan være IoT.
AVISTA OIL Danmark har opnået tidsbesparelser, effektiviseringer og bedre ressourceudnyttelse ved indsamling af spildolie. Næste skridt kan være IoT.
Aahus Havn får værktøjer til at knytte kunderne tættere til sig, udnytte data optimalt og sikre en bedre kundeoplevelse.
Med hjælp fra NORRIQ har Illums Bolighus bygget et kraftværk af en e-handelsløsning - og det har vist sig at være en god forretning.
En 360° digital platform blev hjørnestenen i Ejendomsforeningen Danmarks ambitiøse vision.
Automatisering og optimering af de digitale processer fik omsætningen til at eksplodere hos B-Close.
Illums Bolighus har masser af produktdata at holde styr på. Heldigvis har de også en af markedets bedste PIM-løsninger fra NORRIQ.
Klokkerholm Karosseridele tog et digitalt tigerspring med Microsoft Dynamics 365 for Sales.
En CRM-platform fra NORRIQ sikrer kunderne en optimal oplevelse - både ved grillen og i service-centeret.
Langt de fleste medarbejdere hos Arkitema arbejder på projekter, hvor timerne er kostbare og derfor gælder det om at have konstant styr på timeforbruget og omkostningsgrundlaget. Det fik de med et lønsystem fra NORRIQ.
Neopost fik styr på salg og kampagner med en CRM-løsning, og i dag er sælgerne klædt godt på til både krydssalg, gensalg og mersalg.