Øg forretningsværdien af virksomhedens Dynamics 365 Business Central / NAV med en tillægsløsning

NORRIQ har mange tillægsløsninger der nemt, hurtigt og sikkert kan skabe endnu mere værdi for jeres ERP-løsning. Se nogen af dem her:

Automatiser jeres købsfaktura-processer repeat

Få automatiseret datafangst, overblik og sikkerhed for at bogføringsreglerne bliver overholdt med Invoice Workflow.

Automatiser jeres købsfaktura-processer Læs mere chevron_right

Effektiviser din lagerstyring business

Med en lagerstyringsløsning får I en lang række funktioner, der effektiviserer og forenkler arbejdsgangene på lageret.  

Effektiviser din lagerstyring Læs mere chevron_right

Optimer løn- og personalestyring people

Med LESSORs produktserie til Microsoft Dynamics NAV får du en samlet løsningspakke til administration af alle personaleopgaver. 

Optimer løn- og personalestyring Læs mere chevron_right

Digitaliser alle betalinger credit_card

Send betalinger direkte fra Microsoft Dynamics NAV til banker og leverandører og få høj kvalitet og sikkerhed fra A-Z i betalingsprocessen.

Digitaliser alle betalinger Læs mere chevron_right

Løft dokument-håndteringen screen_share

Automatiser distribueringen af rapporter til eksterne kontakter, og tilpas samtidigt dine mails, så de matcher virksomhedens behov.

Løft dokument-håndteringen Læs mere chevron_right

Gør rejseafregning nemt directions_car

Effektiviser jeres rejseafregning med markedets mest brugervenlige løsning –  fuldt integreret med Microsoft Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central.

Gør rejseafregning nemt Læs mere chevron_right

Book et inspirationsmøde

da-DK
Kontakt os

NORRIQ anvender egne cookies samt cookies fra tredjeparter for at få hjemmesiden til at fungere og lette brugen, vise målrettede annoncer til dig, til trafikmåling og til at tracke dit besøg på norriq.dk. Ved at klikke videre giver du samtykke til denne brug af cookies. Du kan altid tilbagekalde dit samtykke ved at blokere cookies i din browser.