Øg forretningsværdien af virksomhedens Dynamics 365 Business Central / NAV med en tillægsløsning

NORRIQ har mange tillægsløsninger der nemt, hurtigt og sikkert kan skabe endnu mere værdi for jeres ERP-løsning. Se nogen af dem her:

Automatiser jeres købsfaktura-processer repeat

Få automatiseret datafangst, overblik og sikkerhed for at bogføringsreglerne bliver overholdt med Invoice Workflow.

Automatiser jeres købsfaktura-processer Læs mere chevron_right

Effektiviser din lagerstyring business

Med en lagerstyringsløsning får I en lang række funktioner, der effektiviserer og forenkler arbejdsgangene på lageret.  

Effektiviser din lagerstyring Læs mere chevron_right

Optimer løn- og personalestyring people

Med LESSORs produktserie til Microsoft Dynamics NAV får du en samlet løsningspakke til administration af alle personaleopgaver. 

Optimer løn- og personalestyring Læs mere chevron_right

Digitaliser alle betalinger credit_card

Send betalinger direkte fra Microsoft Dynamics NAV til banker og leverandører og få høj kvalitet og sikkerhed fra A-Z i betalingsprocessen.

Digitaliser alle betalinger Læs mere chevron_right

Løft dokument-håndteringen screen_share

Automatiser distribueringen af rapporter til eksterne kontakter, og tilpas samtidigt dine mails, så de matcher virksomhedens behov.

Løft dokument-håndteringen Læs mere chevron_right

Gør rejseafregning nemt directions_car

Effektiviser jeres rejseafregning med markedets mest brugervenlige løsning –  fuldt integreret med Microsoft Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central.

Gør rejseafregning nemt Læs mere chevron_right

Book et inspirationsmøde

da-DK
Kontakt os