Styr på lageret med Business Central

Logistik handler om at holde fejlregistreringer og fejlforsendelser på et absolut minimum.
Jo færre led en registrering skal igennem, jo mindre risiko for fejl.

Med Online Warehouse Management til 365 Business Central foretages registreringer i samme sekund, lagermedarbejderen udfører opgaven på lageret.

Trådløs registrering screen_share

Forbindelsen mellem Dynamics 365 Business Central / NAV og håndterminalerne er trådløs.

Uanset hvor på lageret aktiviteterne foregår, registreres alt her-og-nu, fx:

  • Varetilgang
  • Plukninger
  • Forsendelser m.v.

Dækker alle logistik-niveauer layers

NORRIQ Online Warehouse Management findes i 3 varianter:

  • Basis - med fokus på købs- og salgsordrer
  • Udvidet - styr også placering af varer
  • Avanceret - lidt mere af det hele.
     

Varianterne bygger på logistikmodulerne i Dynamics 365 Business Central / NAV.

Understøtter logistik-processer business

NORRIQ Online Warehouse Management indeholder funktioner, der forenkler lagermedarbejdernes arbejdsgange.

Ud over at øge præcisionen i registreringer, er mange funktioner også enklere at arbejde med i forhold til logistik-værktøjerne i Dynamics 365 Business Central / NAV.

Håndtér stregkoder check

Online Warehouse Management understøtter:

  • Alle gængse stregkodeformater
  • Også EAN 128
     

Det gør det muligt at registrere flere informationer i én scanning.

Modtag og afsend varer check_circle

Under ordrehåndteringen ser medarbejderen vigtig information, der:

  • Letter og effektiviserer varemodtagelsen
  • Sikrer, at varen placeres korrekt på lageret.
     

Når I scanner varer ved afsendelse, validerer løsningen automatisk varer og antal i NAV / 365 Business Central. Så er I altid sikre på, at:

  • Sende rette typer varer
  • Sende rette antal.

Flyt varer directions_car

I oversigten over placeringsindhold kan I flytte en vare:

  • I kan markere varer og indtaste antal
  • I kan scanne en ny placering

Overblik thumb_up

Løsningen viser en liste over indholdet på hver placering, når I:

  • Scanner stregkoden på en given placering - typisk på hyldeforkanten.

Vareinfo description

Løsningen viser automatisk en infoside med oplysninger om varen, når I:

  • Scanner et varenummer
  • Scanner et serienummer fra en vare.

Håndtér produktion place

I oversigten over placeringsindhold kan I administrere en produktionsordre:​

  • I kan afmelde produktionsordrer
  • I kan overvåge forbrug på produktionsordrer

Bruger- og jobstyring people

I jobmodulet kan I angive:

  • Hvilke personer, eller grupper, skal håndtere bestemte ordrer
  • Hvordan ordrerne skal prioriteres.

Flere regnskaber credit_card

I vælger selv,  hvilket regnskab I arbejder i.

Valget foretager I, når I starter NORRIQ Online Warehouse Management.

Lageroptælling pie_chart

Lageroptælling benytter NAV / 365 Business Central´s standard optællingskladder.

I registrerer ved at scanne stregkoden på varen.

 

Video-demo

Rette varer, til rette kunde, på rette tid med NORRIQ OWM og Honeywell

Læs eBook om lagerstyring

Få vores input til, hvordan I styrer et effektivt lager med et Warehouse Management System.

Læs og få:

  • 5 vigtige processer for lagerstyring
  • 3 måder virksomheder i vækst bruger lagerstyring på
  • 3 hovedpunkter I bør kigge efter, når I vælger lagerstyringssystem
  • CASE: Hvordan skaber Warehouse Management værdi og vækst hos Normann Copenhagen?
  • INTRO: Hvordan taler NORRIQs Warehouse Management software sammen med Dynamics NAV og 365 Business Central?

 

Få et eksemplar af vores eBook

Bliv klogere på, hvordan du kan arbejde mere effektivt med din lagerstyring

Normann Copenhagen sparer 50 % af arbejdstiden på lageret

image

Designvirksomheden Normann Copenhagens kraftige vækst var for 3 år siden en alvorlig udfordring for medarbejderne på virksomhedens lager i Nakskov.

De dengang 15 ansatte gik hver 15-20 km om dagen for at plukke varer til forsendelse - og det var kun dem selv, der vidste på hvilke hylder, de kunne finde varerne.

På det 7.500 kvadratmeter store hovedlager ser man i dag virkningen af NORRIQs Online Warehouse Management system - til hvilket CEO Jan Normann Andersen udtaler:

Vi har fået 100 % styr på lageret og dermed også basis for mere præcise indkøb. Ved hjælp af stregkode-terminaler tælles lagerbeholdningen op løbende - og vi kan korrigere med det samme

Hvorfor vælge NORRIQ?

Fordi vi har mange års erfaring med IT i logistik-krævende virksomheder - blandt andet hos disse tre:

Stærke apps til lager og logistik

Online Warehouse Management business

Effektivisér lagerstyringen via jeres ERP - se vores subsite om OWM (engelsk). 

Læs mere chevron_right

BarTender tap_and_play

Vi kan integrere jeres BarTender-software med jeres Business Central ERP og WMS

Læs mere chevron_right

TrueCommerce EDI screen_share

EDI automatiserer strømmen af data mellem dig og dine samhandelspartnere.

Læs mere chevron_right

nShift (tidl Consignor) local_shipping

nShift håndterer Delivery Management og integrerer til din webshop og med Business Central.

Læs mere chevron_right

Få en demo af Online Warehouse Management

Book en snak og en demo