NORRIQ smører værdikæden i handel og engros

Med handels- og engrosløsningen får I automatiseret ordre- og vareflow, overblik over kost- og salgspriser samt forbedret lagerstyring, distribution og indkøb. Salget styrkes med web-baseret kundeselvbetjening, eCommerce og PIM.

Løsningen hjælper med at effektivisere interne arbejdsgange og fastholde jeres kunder med bedre kundeservice.

image

Designikon digitaliserer til ny vækst

Normann Copenhagen har gennemgået en digital transformation, som har gearet virksomheden til næste omsætningsniveau.

NORRIQs varekonfigurator gør den ellers komplekse konfiguration af en vare enkel:

  • B2B salg flyttes til webshop
  • Power BI skaber transparens i organisationen,
  • 50 % tidsbesparelse er opnået på lagerfunktioner.

Læs om Normanns digitale transformation
 

Designikon digitaliserer til ny vækst

Sælg mere nemmere og hold værdikæden kørende

NORRIQs løsning er baseret på 365 Business Central med brancherettede tillægsløsninger og apps

Overblik over lageret

Undgå tomme lagerhylder, fejlpluk og minimér omkostningerne til lagerhåndtering. Hav desuden fuld sporbarhed med styring af lot- og serienumre og datoer. Dette sikrer I med NORRIQs løsning - og med:

  • Online håndscannere
  • Stregkoder, der registrerer varen korrekt - hver gang. 

Løsningen styrker dialogen mellem salg og produktion og sikrer, at sælgerne kun kan frigive ordrer på varer, der er på lager.

Samtidig effektiviserer NORRIQ jeres:

  • Palleregnskab
  • Fragtbreve
  • Labelprint.

Løsningen informerer automatisk jeres lagermedarbejdere om:

  • Vareplacering
  • Plukkerute
  • Forsendelse.
image

Løft salget med e-handel

Spar tid. Spar ressourcer. Løsningen hedder e-handel og kundeselvbetjening. Alt styres ét sted. Det betyder, at I flytter jeres økonomi-, ordre-, lager-, logistik- og salgsprocesser ud på jeres e-handelsplatform med selvbetjening til indkøberne. 

Løsningen kan I kombinere med:

  • Produktdatastyring og elektronisk varekatalog
    • Optimér kundeoplevelsen
    • Skræddersy kataloget til den enkelte kundes behov
    • Automatiser opdatering af produktdata med PIM.
       
  • B2B Webshop med integration til forretningssystemer
    • Gør det nemt for indkøberne at handle hos jer
    • Giv jeres sælgere nem adgang til nøgletal
    • Se, hvilke produkter/sælgere, der performer bedst

Alle systemer arbejder sammen i skyen i vores Cloud Data Hub, der er baseret på MACH-arkitektur.

image

Økonomi- og forretningsstyring

Få overblik over kost- og salgspriser. Få kontrol med lagerværdier. Styrk likviditeten.

NORRIQs løsning gør det nemt at:

  • Se dækningsbidrag på:
    • Varer
    • Varegrupper
    • Leverandører
  • Tage lønsomme beslutninger for varesortimentet
  • Overskue kost- og salgspriser – essentielt for virksomheder, der lever af marginalerne.

Med løsningen kan I:

  • Gør det nemt at styre provisioner til sælgere og agenter samt afgifter til SKAT
  • Automatisere købsfakturaprocesserne og statusopgørelsen
  • Integrere nemt til banksystemer.

Business Intelligence-integrationen gør det nemt at:

  • Gøre lagerbeholdning og indkøbsbehov transparent for økonomi og ledelse
  • Tage de rette supply chain-beslutninger
  • Skabe overblik og overskuelig rapportering

Alle systemer (ERP, PIM, BI, Webshop og øvrige Apps) er bundet sammen i en enkelt løsning i skyen - og de enkelte systemer kan skiftes eller slukkes efter behov. 

image

Få smurt værdikæden

Effektivisér din handels- og engrosvirksomhed med digitale løsninger, fx: 

  • Moderne ERP, PIM, BI og en B2B-webshop - start et sted
  • Hvordan den mest effektive IT-løsning for wholesale ser ud
  • Inspirationskatalog over relevante features.

 

Download din gratis eBook

Gratis avis om e-handel

Hvorfor vælge NORRIQ?

NORRIQ bygger på mange års erfaring med at sikre værdi med IT i handels-, design-, og engrosvirksomheder.

Nogle af Danmarks stærkeste brands har valgt NORRIQ:

Stærke apps til handels- og engrosvirksomheder

Warehouse Management business

Effektivisér lagerstyringen via jeres ERP og få enklere arbejdsgange på lageret. 

Læs mere chevron_right

NP Retail shopping_cart

Bliv gearet til vækst med én samlet platform til POS, lager, bogholderi, finans og rapportering.

Læs mere chevron_right

TrueCommerce EDI screen_share

EDI automatiserer strømmen af data mellem jer og jeres samhandelspartnere.

Læs mere chevron_right

nShift (tidl Consignor) local_shipping

nShift håndterer Delivery Management og integrerer til jeres webshop og Business Central.

Læs mere chevron_right

Vil I høre mere?

Book en uforpligtende snak med en IT-forretningskonsulent