NORRIQ smører værdikæden i handel og engros
Med handels- og engrosløsningen får I automatiseret ordre- og vareflow, overblik over kost- og salgspriser samt forbedret lagerstyring, distribution og indkøb. Salget styrkes med web-baseret kundeselvbetjening, eCommerce og PIM.Løsningen hjælper med at effektivisere interne arbejdsgange og fastholde jeres kunder med bedre kundeservice.
Designikon digitaliserer til ny vækst
Normann Copenhagen har gennemgået en digital transformation, som har gearet virksomheden til næste omsætningsniveau.
NORRIQs varekonfigurator gør den ellers komplekse konfiguration af en vare enkel:
- B2B salg flyttes til webshop
- Power BI skaber transparens i organisationen,
- 50 % tidsbesparelse er opnået på lagerfunktioner.

Sælg mere nemmere og hold værdikæden kørende
NORRIQs løsning er baseret på 365 Business Central med brancherettede tillægsløsninger og apps
Overblik over lageret
Undgå tomme lagerhylder og fejlpluk og minimér håndteringsomkostninger – på ét eller flere lagre. Sørg for "rette vare til rette kunde på rette tidspunkt".
Dette sikrer I med NORRIQs løsning - og med:
- Online håndscannere
- Stregkoder, der registrerer varen korrekt - hver gang.
Løsningen styrker dialogen mellem salg og produktion og sikrer, at sælgerne kun kan frigive ordrer på varer, der er på lager.
Samtidig effektiviserer NORRIQ jeres:
- Palleregnskab
- Fragtbreve
- Labelprint.
Løsningen informerer automatisk jeres lagermedarbejdere om:
- Vareplacering
- Plukkerute
- Forsendelse.

Løft salget med e-handel
Spar tid. Spar ressourcer. Løsningen hedder e-handel og kundeselvbetjening. Alt styres ét sted. Det betyder, at I flytter jeres økonomi-, ordre-, lager-, logistik- og salgsprocesser ud på jeres e-handelsplatform.
NORRIQs løsning indeholder også en komplet webshop til kunde-selvbetjening.
Løsningen kan I kombinere med:
- Elektronisk varekatalog
- Optimér kundeoplevelsen
- Skræddersy kataloget til den enkelte kundes behov.
- Webshop og Business Intelligence
- Lav målrettede kampagner
- Brug kundernes digitale aftryk fra webshoppen til at analysere deres præferencer og adfærd

Økonomi- og forretningsstyring
Få overblik over kost- og salgspriser. Få kontrol med lagerværdier. Styrk likviditeten.
Økonomi-funktionen i NORRIQs løsning gør det nemt at:
- Se dækningsbidrag på:
- Varer
- Varegrupper
- Leverandører
- Tage lønsomme beslutninger for varesortimentet
- Overskue kost- og salgspriser – essentielt for virksomheder, der lever af marginalerne.
Med løsningen kan I:
- Automatisere statusopgørelsen
- Gøre lagerbeholdning og indkøbsbehov transparent for økonomi og ledelse.
- Se, hvor værdien skabes på lageret
- Tage de rette supply chain-beslutninger.

Få smurt værdikæden
Effektivisér din handels- og engrosvirksomhed med digitale løsninger, fx:
- Moderne ERP, PIM, BI og en B2B-webshop - start et sted
- Hvordan den mest effektive IT-løsning for wholesale ser ud
- Inspirationskatalog over relevante features.

Hvorfor vælge NORRIQ?
NORRIQ bygger på mange års erfaring med at sikre værdi med IT i handels-, design-, og engrosvirksomheder.Nogle af Danmarks stærkeste brands har valgt NORRIQ:
Stærke apps til handels- og engrosvirksomheder
Online Warehouse Management business
Effektivisér lagerstyringen via jeres ERP og få enklere arbejdsgange på lageret.
NP Retail shopping_cart
Bliv gearet til vækst med én samlet platform til POS, lager, bogholderi, finans og rapportering.
TrueCommerce EDI screen_share
EDI automatiserer strømmen af data mellem dig og dine samhandelspartnere.
nShift (tidl Consignor) local_shipping
nShift laver Delivery Management og integrerer til din webshop og med Business Central.
Vil du høre mere?
Book en snak