Få styrket det digitale salg

Sådan optimerer I jeres marketing- og salgsprocesser med digitale løsninger

E-handel: Sælg 24/7 overalt shopping_cart

Giv kunderne adgang til jeres produkter og services med e-handel.

Integrér med jeres ERP og få en løsning, der er nem at vedligholde.

Læs mere chevron_right

PIM: Få styr på jeres produktinformationer check

Undgå at overbelaste jeres ERP-system og brug færre ressourcer på at opdatere produktinformationer på tværs af jeres kanaler - med Product Information Management (PIM).

Læs mere chevron_right

BI: Få indsigt i jeres performance dashboard

Hvad sælger bedst, til hvem og hvor hurtigt?

Hvilke kunder tjener I mest på, hvad køber de - og hvad køber de ikke?

Hvor kommer trafik til websitet fra - og hvilke kampagner konverterer bedst? 

Læs mere chevron_right

Lav salg og marketing til en fælles enhed

En ny digital virkelighed kræver tæt samarbejde mellem salg og marketing.

Marketing bidrager med kundedata- og indsigter, der kan automatisere dele af salgsprocessen og øge kundeloyalitet og indtjening.

Salg er i højere grad blevet en rådgiver, som sætter produktet i relation til kundens forretning og arbejdsprocesser.

Men fælles for begge funktioner er nye muligheder for at digitalisere arbejdsprocesserne til fordel for marketing og salg - og, vigtigst, for kunden.

Optimer indkøbsprocessen

Sådan standardiserer og automatiserer I forsyningskæden med digitale løsninger

Dynamics 365 Business Central: Effektivisér indkøbsprocessen shopping_cart

Med Dynamics 365 Business Central får virksomheden en integreret forsyningskæde og redskaber til sikre og økonomiske indkøb.

Læs mere chevron_right

Warehouse Management: Styr på varelageret archive

Med en lagerstyrings-løsning får I funktioner, der forenkler og effektiviserer arbejdsgange på lageret.

Øg bland andet præcisionen i registreringer og gør plukning nem og hurtig med håndterminaler.

Læs mere chevron_right

BI: Få overblik og indsigt pie_chart

Har I fuldt overblik over kvalitet og leveringssikkerhed fra leverandører og underleverandører?

Power BI giver indblik i indkøbsprocessen med analyser og KPI-opfølgning og også bedre overblik over indkøb og leverandørperformance.

Læs mere chevron_right

Gør indkøbsprocessen mere effektiv

Indkøb er en central del af forsyningskæden og rummer et betydeligt potentiale for de fleste virksomheder.

Når virksomheden strømliner og automatiserer indkøbs-processerne, opnår I bedre overblik og bedre leverandør- og kontraktstyring - samt ikke mindst store besparelser.

Brug fx IT-løsninger til at forudse, hvornår og hvad der skal indkøbes og køb kun dét, der er behov for med dynamisk opdaterede lagerniveauer.

Hør mere om ERP, PIM, BI og e-handel

Book en uforpligtende snak...