Dynamics 365 Business Central - fremtidens ERP-system nu

365 Business Central ERP løfter jeres forretningsprocesser - og det kan ses på bundlinjen

Overblik layers

Med et ERP-system kan I:

  • Samle finansiel information på tværs af virksomheden
  • Få det totale overblik
  • Administrere økonomien mere effektivt.  

 

Optimeret drift repeat

Med 365 Business Central ERP kan I lade teknologien hjælpe med at automatisere forsynings- og produktionskæden - fx med:

  • Produktionsplaner
  • Lagerstyring
  • Overblik over kapacitet.

Styr på kunderne people

Et ERP-system løfter jeres kundeservice til nyt niveau - fx med indsigt i:

  • Opgaver
  • Ressourcer
  • Kompetencer.     

Sund projektledelse bubble_chart

Med 365 Business Central ERP kan I administrere og følge op på projekter - og fx:

  • Planlægge mere præcist
  • Følge projekters performance i real-tid
  • Undgå tab på kundeprojekter.

Hvorfor nu Business Central?!

Business Central vs NAV (eller gode gamle Navision)

Microsoft Dynamics 365 Business Central tager over, hvor NAV slipper. Business Central er et ERP-system, der er udviklet til mindre og mellemstore virksomheder.

Det er ikke kun til tidligere NAV-brugere, men også til virksomheder, der er vokset fra fx Dinero og Vismas e-conomic.

Business Central er til virksomheder, der vil mere end bare økonomistyring – du kan bruge det til styring af hele virksomhedens forsyningskæde, herunder:

  • produktionsstyring
  • lagerstyring
  • planlægning
  • indkøb
  • salg
  • finans/bogholderi

Business Central cloud

Business Central ERP-systemet er Software-as-a-Service (SaaS). Det betyder, at alle brugerne i princippet bruger det samme produkt samtidigt, men hver virksomhed har selvfølgelig kun adgang til egne data. Alle er på samme version, og opgradering til nye versioner sker helt automatisk.

Du bruger allerede SaaS-produkter, når du bruger Google-værktøjer, storage tools som fx Dropbox, projektstyringssoftware og meget andet. Software-as-a-Service er software, der ligger i skyen; “cloud”

Business Central priser?

Microsoft Dynamics 365 Business Central er abonnementsbaseret. ERP-systemets priser afhænger af jeres behov.

  • Team Member: 50 kroner/måned. Begrænset bruger, som giver adgang til at læse i systemet, slå f.eks. kunder op og køre alle rapporter.
  • Essentials: 440 kroner/måned, og man betaler for navngivne brugere. Essentials-udgaven passer til de fleste.
  • Premium:  630 kroner/måned. Udgaven inkluderer moduler til produktion og service.

Et opgraderingsprojekt fra NAV eller andet ERP-system koster typisk fra DKK 50.000, hvis du skal have hjælp fra konsulenter, og det bør du få. NORRIQ er specialister i Microsoft Dynamics 365 Business Central / NAV.

Flyt din NAV fra kælderen til Business Central i skyen


Vejen frem er op!

Det er kun et spørgsmål om tid, før jeres Microsoft Dynamics NAV lukker. I skal videre med Business Central 365 - og det kan I glæde jer til.

Læs eBogen og bliv klogere på: 

10 bud om vejen fra NAV i kælderen til Business Central i skyen:
 

Download eBook med de 10 bud

Microsoft Dynamics 365 Business Central - kom fra NAV til næste niveau

Få overblik over Dynamics 365 Business Central

Dynamics 365 Business Central ERP-systemet binder virksomheden sammen med intelligente processer

Effektiv økonomistyring

Få det totale overblik ved at samle finansiel information på tværs af:

  • Regnskab
  • Salg
  • Indkøb
  • Lager
  • Kundeinteraktioner.

Administrér økonomien effektivt og let regnskabs-afslutningen med:

  • Strømlining af debitorer og kreditorer
  • Automatisk afstemning
  • Præcis rapportering.
Effektiv økonomistyring med Microsoft Dynamics 365 business central

Præcis rapportering

Indsaml og visualisér data. Træf beslutninger baseret på indsigt.

Med 365 Business Central kan I fx:

  • Løfte nøjagtigheden af jeres prognoser - integreret i Excel
  • Vise diagrammer med økonomiske resultater i realtid - med indbyggede Power BI-dashboards.
Præcis rapportering og Analytics med Microsoft Dynamics 365 business central

Automatiseret forsyningskæde

Automatisér forsyningskæden. Vedligehold den korrekte lagermængde med automatisk beregning af:

  • Lagerbeholdning
  • Genbestillingstid
  • Leveringstid.

Automatisér også betalinger og indkøb. Løsningen er gearet til højeste rentabilitet og anbefaler, hvornår I betaler kreditorer, så I:

  • Opnår kreditor-rabatter
  • Undgår strafrenter.
Automatiseret forsyningskæde med Microsoft Dynamics 365 business central

Styrket salg og service

Løft salg og service til et nyt niveau.     

Med 365 Business Central kan I fx:

  • Prioritere på basis af omsætning 
  • Få øje på nye salgsmuligheder
  • Reagere hurtigt på forespørgsler
  • Levere værdi i alle kunde-interaktioner.
Styrket salg og service med Microsoft Dynamics 365 business central

Intelligent projektstyring

Undgå tab på kundeprojekter via digital opfølgning og administration.

Med 365 Business Central i projektstyringen kan I planlægge mere præcist ved fx at:

  • Følge projektets performance i realtid
  • Løbende træffe beslutninger om rentable ressourcer
  • Løbende sammenholde fakturering med omkostninger.
Intelligent projektstyring med Microsoft Dynamics 365 business central

Optimeret drift

Sæt strøm til driften og lad teknologien hjælpe med:

  • Lagerstyring
  • Produktionsplaner
  • Produktionskapacitet.

Brug salgsprognoser og forventede lagermankoer til automatisk at:

  • Sammensætte produktionsplaner
  • Oprette indkøbsordrer.

Spor alle varetransaktioner og bevægelser samtidigt med, at I opnår optimale output-niveauer.

Optimeret drift med Microsoft Dynamics 365 business central

Fuldt integreret med Office 365


Tænk, hvis I kunne:

  • Oprette en ordre med et enkelt klik i Outlook
  • Indsætte link til en BC-post i Teams, hvor I kan:
    • redigere felter
    • starte arbejdsgange
    • foretage handlinger fra vinduet - uden at skifte app.

Det kan I med Business Central! For her er integration med Office-værktøjer, som fx:

  • Outlook
  • Word
  • Excel
  • Teams.

Ingen siloer og ingen vekslen mellem forskellige systemer.

Med 365 Business Central har Microsoft forenet deres forretnings-løsninger og indbygget de værktøjer, vi alle kender og bruger.

Resultat: Én intelligent standard-løsning - skræddersyet til alle.

image

Hvad sker der, når vi skifter fra vores NAV til 365 Business Central?

Integrationer

Når I går fra NAV til 365 Business Central, kan jeres ERP-system hurtigt integreres med de øvrige systemer på Dynamic 365-platformen, som fx: 

  • Office-pakken
  • Teams
  • CRM
  • Power BI.


Tilpasninger som extentions

I siger samtidig farvel til store, dyre opgraderingsprojekter.

Virksomhedens tilpasninger kommer til at ligge som "extensions" uden for systemets kerne - og de er meget lettere at flytte fra én version til den næste.


Rabat på cloud-licenser

På licensområdet oplever I den forskel, at samtidige brugere ændres til navngivne brugere.

Det får næppe stor økonomisk betydning, da Microsoft har et attraktivt konverteringstilbud, hvor I typisk får 40-60 % rabat på cloud-licenser. 

I får også delt licensbetalingen på jeres nuværende løsning ud på 12 måneder.


Fordele for brugere

På brugersiden sker der rigtig meget – fx i form af integrationen til Office 365, der gør det muligt at:

  • Lave tilbud
  • Oprette ordrer
  • Sende fakturaer.

Vel at mærke uden at skulle ind i ERP-systemet. Business Central åbner i Outlook, hvor disse opgaver udføres.

I kan også arbejde med Business Central direkte i Teams. 

Overgangen til Business Central giver også mulighed for nem indsigt i KPI'er og data med Power BI.

Få det hele med

Få det bedste ud af jeres ERP-system med en app - vælg mellem flere løsninger:

Invoice Workflow repeat

Automatisér købsfaktura-processen - for overblik og overholdte bogføringsregler.

Læs mere chevron_right

Online Warehouse Management business

Effektivisér lagerstyringen - for enklere arbejdsgange på lageret. 

Læs mere chevron_right

LESSOR løn- og personalestyring people

Optimér løn- og personalestyring - slip for dobbeltregistreringer og spildtid. 

Læs mere chevron_right

Payment Management credit_card

Send betalinger fra Dynamics NAV til banker og leverandører - for sikkerhed i betalingsprocessen.

Læs mere chevron_right

Document Output screen_share

Løft dokument-håndteringen - for automatisk forsendelse af dokumenter og rapporter.

Læs mere chevron_right

Travel & Expense Management directions_car

Effektivisér rejseafregningen - farvel til bilag og manuelle indtastninger.

Læs mere chevron_right

Bonus & Tax Administration thumb_up

Prøv BTA - for automatisk tilføjelse af afgifter og gebyrer, bonus og rabatter m.m.

Læs mere chevron_right

365Løn description

Løft lønadministrationen - for integration til eBoks og eIndkomst, Nets og banker.

Læs mere chevron_right

Få en gratis snak om 365 Business Central

Fortæl os om jeres behov for et ERP-system